2014. március 4., kedd

Az Oscar gála - ruhamustra

Valamikor hónapokkal ezelőtt eldöntöttem, hogy én bizony rendszeresen fogom vezetni a blogomat, és mostantól más témákkal is foglalkozom, nem csak könyvekkel. Kicsit alakítottam a fejlécen, aztán érdemi változás nem történt. Aztán most, hogy vasárnap éjjel óta mindenki az Oscar gálával van elfoglalva, én is lapozgattam a képek között, aztán a ruhák úgy megihlettek, hogy gondoltam, most már azért foglalkozhatnék valami csajosabb témával is itt.

Hozzá kell tennem, hogy bár több, mint 400 képet néztem át, alig találtam olyan ruhát, ami igazán megfogott. Értem én, hogy sok mindenki nem fiatal már, meg egy csomó mindenki visszafogottan szeretne öltözködni az ilyen eseményeken és nem kipakolni mindent, amije van, illetve, hogy az örökös fogyókúrák után olyan tuti formában van, hogy nincs is mit kipakolnia. De! Egy csomó ruha számomra egyszerűen jellegtelen, semmilyen szín, semmilyen forma, és kiábrándító, hogy bizonyos ruhákat a tavalyi gólyabáli outfitek három körrel leelőznek. Camila Alves McConaughey-nek pl. Matthew McConaughey sokkal jobban állt, mint a ruhája... és talán a jelenlétére se emlékezne senki, ha az úriember nem áll mellette. Vagy pont ezért nem vette őt észre senki? Anne Hathaway meg felvett egy fél tükröt... Lady Gaga felhúzott egy egészen tisztességes és csinos ruhát, amit a sminkje és a haja, meg a sála teljesen tönkrevágott... Mindegy.

Az abszolút legnagyobb kedvencem Kate Hudson ruhája, hát nekem kell egy ilyen! Jó, persze, ilyen alak is kell hozzá :D


És ami külön meglepetés volt, hogy az anyukája, Goldie Hawn is nagyon dekoratívan volt felöltözve, annak ellenére, hogy ő már nem az a mai csirke. Ezt a Kurt Russell-lel közös képet rakom be, de látni kell, hogy ez nagyon photoshoppolt, Goldie arcán sajnos már erősen látszanak az öregedés jelei.


Aztán nagy kedvencem volt még Sandra Bullock ruhája: elegáns, csinos, egyszerű, de mégis ad valami pluszt, és a szín nagyon jól eltalált. Ő egyébként az Oscar esélyesek között is nagy favoritom volt, bár nem volt meglepő, hogy nem ő nyert, de a Gravitáció 7 másik díjának nagyon örültem. Iszonyatosan jó film, remek látványvilággal, szóval aki még nem látta, nézze meg. (Csak zárójelben jegyzem meg, hogy Sandra Bullock fülbevalóját is érdemes.)


A két legegyedibb ruha Kristin Chenoweth-é...


...és Lara Spenceré. Na, ez megint az a kategória, amit felvennék!


Aki a világ legegyszerűbb ruhájában is iszonyatosan szép volt, az Olivia Wilde, méghozzá a terhes Olivia Wilde. Nem ő volt egyébként az egyetlen terhes nő a gálán, de ő volt az egyetlen csinos terhes nő. Elsa Pataky, Chris Hemsworth kedvese például szerintem kritikán alulian nézett ki.


 Julia Roberts ruháját meg minél többet nézem, annál jobban tetszik.


Akivel viszont nem tudok mit kezdeni, az Charlize Theron. Mi ez a szilikon pánt? Ez lenne szerintem a tökéletes ruha, ha egy egyszerű fekete pántja lenne, mert a szoknya annyira jól el van találva. De ez a szilikon pánt annyira megzavart, hogy...


Ami a pasikat illeti, most inkább nem térek ki arra a teljes sokkhatásra, hogy Pharrell Williams ezt a rövid öltönynadrágot mégis hogy képzelte. Abszolút kuka, az öltöny megcsúfolása, röhejes. Képet inkább nem is teszek be róla. Szóval kiemelem inkább a pasik közül Joseph Gordon-Levitt-et, mert ő volt az egyetlen, akit megláttam a képeken és azt mondtam, hogy ohhhohhho. Talán egyedül ő, ami meglepő, mert ismert öltönyfétissel rendelkezem. Will Smith is például felvette azokat a fülbevalókat és elrontotta az összhatást... Matthew McConaughey úgy nézett ki, mint egy pincér egy hajón...


Na jó, öreg, nem öreg, Kevin Spacey még ott van a szeren.


Ami pedig az eredményeket illeti: Szirmai Gergő videója tökéletesen tükrözi az én véleményemet is, mutatom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése