2011. június 5., vasárnap

SP - Fluor "közös" "koncert" beszámoló

Tegnap este egy meg nem nevezett társammal (továbbiakban XY) együtt ellátogattunk a címben megnevezett eseményre. Nyilván mindenkiben felmerül majd a kérdés, hogy mégis hogyan jött az ötlet... Erre sajnos nincs egyértelmű válasz. Láttunk egy plakátot, én meg azt mondtam, hogy menjünk és mentünk... Ha hívnak menni kell, ugyebár, ahogy Fábry fogalmazott: fiatalos elhivatottsággal... Az én ötletem volt, nincs is ezen mit tagadni, szépíteni meg pláne nem lehet.

Szóval a jegyen és a plakátokon 7 óra volt meghirdetve, felvettük a party szerkót meg a partyszemüveget és belsattyogtunk háromnegyed 7re. Már útközbe volt egy olyan balsejtelmes érzésünk, hogy lehet, hogy álmodjuk az egészet, ez nem velünk történik, mi ilyesmire sose lennénk képesek... De úgy tűnik, hogy mégis képesek voltunk... Amúgy már az elején gyanús volt, hogy a 7 órás meghirdetés ellenére Fluor nagyon reklámozta a facebook oldalán (nos, igen, újabb kérdés: lájkoltad? lájkoltam), hogy ő fél8ra jön koncertet adni Pécsre. És fél8ra pontosan ott volt, szóval elég gyanúsan hiba csúszott a rendszerbe...

Na, de ott tartottam, hogy beslattyogtunk... Ha átlagot akartam volna vonni a közönség életkorából, akkor a mi korosztályunk jött volna ki, olyan 21-25... Mert hát ugye volt egy rakat általános iskolás, meg az ő szüleik, akik szintbe hozták a dolgot... Szerintem 10 alatt volt azok szám, akik ténylegesen a mi korosztályunkat képezik, és ebbe már Fluort és SPt is beleszámoltam. Mondjuk ezért különösen gázos volt a fél órás csúszás, a gyerekekkel alig lehetett bírni, a szülők meg aggódtak, hogy mikor lesz rosszul valamelyik. Aminek egyébként nem kicsi esélye volt, mivel egy miniatűr szórakozó helyre voltunk bezsúfolva... Fel is merült bennem elég erősen, hogy nekik nem gáz, hogy egy zugba jönnek kb fellépni? Hozzáteszem, így se volt telt ház és talán 100an se voltunk. Nem járt a levegő, fülledtség volt, dög meleg.

De a lényeg, hogy Fluor felbukkant, elkezdte a showt és elég durván végig is nyomta a saját részét. Végig táncolt, meg pattogott, lájk pecséteket osztott, hergelte a tömeget, igazi party hangulatot csinált. Komolyan, még nekem is jó kedvem lett, bár azért nehezen engedi el magát az ember, amikor olyan érzése van, hogy nagycsaládos rendezvényre jött a szülei nélkül... Összesen 6 számot énekelt el, aztán közölte, hogy ennyi volt. Igazából így utólag úgy jön le, hogy előzenésznek volt betervezve SP mellé. Fluornak tegnap 2 másik koncertje is volt az ország különböző pontjain, SPnek meg csak ez az egy giga-mega zsír bulija. Szal Fluor megcsinálta a hangulatot, majd közölte, hogy megy. Akkor mindenki totál ledöbbent, hogy wtf?! 6 számért fizettünk 1500at?! Ráadásul SPnek akkor még se híre, se hamva nem volt... Fluor egyedül nyomta el a party arcot is... Szóval végül addig visszáztak, amíg Fluort még egyszer elnyomta a Mizut (micsoda ráadás szám, egy koncerten 2x ugyanaz a dal...), aztán kiment, kicsit dedikált (nem, nem mentünk ki utána) és aztán lelépett.

Mire közölték a bemondók, hogy kb 10 perc és érkezik SP. Lett abból 15-20 is. Azt beszéltük utólag, hogy Fluorral valszeg már nem is találkozott (vagy ha mégis, akkor csak annyit böktek oda egymásnak, hogy "zsír a buli"), szóval ennyit a közös koncertről. Elég kiábrándító volt, hogy az egy szem közös számukat se tudták együtt előadni... Egyébként Fluorral együtt a közönség negyede is távozott kb.
Szal megérkezett SP... Azt hittem, röhögőgörcsöt kapok, komolyan... A srác kb akkora mint én, vagy lehet, hogy alacsonyabb és úgy néz ki, mint egy pálcikaember.A színpadon úgy nézett ki, mintha egy 16 éves gyerek bohóckodna fent... Még jó, hogy csak 1 évvel idősebb, mint én, nem? Hát, különösen a Nevem SP című számnál, amikor azt énekli, hogy "A barátnőd szeret" és valami erotikus táncmozdulattal végigmutat magán, nos az tűnt élőben a legröhejesebbnek... Először is hány éves az a barátnő? 14? Másrészt meg mit ért vajon szeret alatt? Megsimogatni a kis buksiját és a szájába nyomni egy chupa chups nyalókát? Hiteltelen és nevetséges volt.
A dalokat liveban nyomta, ahogy Fluor is, de amíg a kislegósnál ez csak szimpi pont volt, addig SPnél megállapítottam, hogy nem szabadna kiengedni a stúdióból... Eddig se rajongtam a hangjáért, de most komolyan... A gyerekek már biztosan eredendő halláskárosodással jöttek a koncertre és ezért nem vették észre. Élőben még önmagát se közelít meg... Tiszta kiábrándító. XY, aki mellettem állt, konkrétan az első dal után közölte, hogy "Nem megyünk?" Mondom, basszus, kifizettünk 1500 forintot, egy dolog, hogy pocsék, de adjunk már neki még egy esélyt... De aztán a második szám is borzalmas volt, szóval megállapodtunk, hogy addig nem megyünk, amíg nem énekli el, hogy "Ne add fel kérlek, bébe...", aztán feladjuk és lelépünk XD
Elnyomott három saját számot, aztán áttért a Nagy duettes dalokra... Elsőként mindjárt a Sexy Backkel kezdte, ami retek szar volt, kb a negyedénél majdnem felsírtam, hogy én Justin Timberlaket akarom. A dal felénél pedig megállapítottuk, hogy ezért imán be lehetne őt perelni... Amikor vége lett, csak annyit kérdezett, hogy: "Ki szereti itt Ushert?" Nos, mivel én szeretem Ushert, ezért ezt figyelmeztetésnek vettem és közöltem, hogy akkor mi most távozunk... Szal összesen 6 Fluor számért fizettem 1500 forintot, meg 4 SPért, amiért tulajdonképpen nekem kellett volna fizetniük...

SP amúgy 2 háttértáncossal jött, akik ikrek voltak és olyan kis seggdugaszok, mint ő... Nyilván nem lehet elhomályosítani a művész urat... Végig fura fejeket vágtak és nagyon gázul táncoltak. Ilyen szinten talán még én is tudnék egy kis gyakorlás után... Viszont SPnek így kevesebbet kellett táncolnia... No, igen, törölköző...
Mint korábban mondtam, rohadt meleg volt bent, ezt Fluor egyből meg is állapította, kb az első szám után kapott is egy törölközőt, mert marhára sokat mozgott, ezt egyébként meg is köszönte meg minden. SP is kapott, neki kicsit később volt csak rá szüksége, asszem a negyedik szám után, amikor mi eljöttünk, csak abban a számban táncolt rendesen, addig a táncosok vitték helyette ezt az irányt. Szal megkapja a törölközőt és elkezdte osztani, hogy jaj, ez valami célzás, hogy szarul néz ki vagy mégis micsoda? Wtf... kegyetlen az élet gyerek és szarul néztél ki, de senki se volt kíváncsi a rinyádra x"D Amúgy is folyamatosan baja volt dolgokkal, mert pl hogy ő nem hallja vissza magát... Oké, technika gond, megesik, de nekem, mint fizető vendégnek miért kell végighallgatnom az ő pampogását ezért? Ráadásul amikor eljöttünk, elég erősen gyanús volt, hogy a műsort se vágja, nem tudta, milyen számnak kell jönnie, lentről segítettek neki...

Volt egy-két érdekes beszólás... Amitől a falra másztam, az a "Zsír a buli"... Ezt mindkettőjüktől legalább 200x hallottam és komolyan úgy voltam vele miután eljöttünk, hogy ha valaki aznap ezt még egyszer kiejti a közelemben, akkor nagy bajba kerül...
Aztán SP érdekes megjegyzése:
"Most vagyok itt először Pécsen... asszem..." Asszed? o_O Aztán jött a pingvin vagy mi van?
Viszont Fluor folyamatosan nyomtatta ezeket a kiabálós dolgokat meg szokásos színpadi játékokat és egyik alkalommal ilyet szól: "Most játszunk valamit." Mire a "tömeg" túloldalán vagy 10en elkezdték kiabálni, hogy: Kiszel Tünde! Mire Fluor nagyon diplomatikus válasza: "Most nem olyat játszunk, mert abban a játékban nem vagyok túl jó..."

A közönséggel kapcsolatban voltak elég meglepő dolgok. Pl ott volt a Punanny Massif énekese. Vicces, egyáltalán nem ismerem a bandát, de bármerre megyek, tuti összeakadok az egyik taggal és mindig van velem valaki, aki felhívja a figyelmem rá, hogy ki is áll a közelemben. Szal szerintem már a banda összes tagjával találkoztam...
Na de ott voltak az elvakult rajongók. Az egyik Fluor Tomi rajongója, aki hisztérikusan visított az egyik székre állva, de olyan szinten, hogy a könnye is kicsordult... o_O A másikuk pedig SP fan volt... A tömeg szélén állt és az egyik résznél ugrott egy hatalmasat és csápolt SPnek. Ebből imádott Krisztiánja csak annyit érzékelt, hogy nagy mozgás van oldalt, kizökkent egy pillanatra a számból és odakapta a tekintetét. Gondolom a tapasztalat már belenevelte, hogy tartson a nagy mozgástól, mert abból dobálózás lett. Szóval oldalra kapta a szemét, ránézett a kiscsajra, de aztán egyből folytatta is a showt, mintha semmi sem történt volna. A csajnak meg volt egy fél perces visító rohama, amikor azt ismételgette sikítva, hogy: "Úristen, rám nézett!!!!!!", majd a barátnői is beszálltak, hogy: "Úristen, rád nézett!!!!" Én is fangörcsködtem már bizonyos sztárokra, de ez már nekem is soknak számított...

Hát, nem mondanám, hogy zsír buli volt... Viszont bosszúból loptunk 2 pálinkás poharat, mert még a csapos is kretén volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése