2012. május 6., vasárnap

Happy Mother's Day!

Kisebb átalakuláson esett át a blog. Először is új címet és dizájnt kapott, de ezek már utalnak is igazából az új tartalomra, amit ezentúl magába foglal majd.

Annak ellenére, hogy nincs igazán kézügyességem egy ideje komolyan elkezdett érdekelni az origami, és rendszeresen kap el olyan hullám, hogy valami kézzel készített dolgot kellene kreatívkodni. Aztán a napokban kaptam egy olyan kérdést Csillától, hogy miért nem osztom meg a blogomon ezeket az élményeimet is, mert ő kíváncsi lenne rá. Aztán arra gondoltam, hogy más miért ne lehetne így még ezzel? Még akár találhatok is egy-két embert, aki komolyan foglalkozik ilyesmivel, vagy pont az én bejegyzéseim miatt kapnak kedvet valamihez. Meg ugye ha több mindenről írok, akkor talán nagyobb lesz itt az élet, több kedvem lesz blogolni.

Első rendhagyó bejegyzésnek a képen látható kis üdvözlőkártyát választottam, ami ugyan nem origami, de papíros csináld magad kreálmány. Anyukám ezt kapta tőlünk Anyák napjára :) Az egész egyszerű színes lapból van kivágva, aztán meg kétoldalú szivacsos ragasztóval felragasztva egy kartonlapra.

Az ötletre én az Urban:Eve weboldalon találtam, ahová sablont is linkeltek a testekhez. Az egyetlen szépséghibája a dolognak, hogy a szemek és a csőrök nem szerepelnek a mintában. Az eredetiben a szemeket félholdalakú lyukaszóval vágták ki, de mivel nekem ilyen nem állt rendelkezésemre, így ollóval oldottam meg a dolgot, ez csak a kicsinél sikerült igazán jól sajnos... No, de vésztervnek még mindig meg lehetett volna oldani alkoholos filccel is. A csőrökre meg nincs B terv, azt bizony meg kell rajzolnod és ki kell vágnod magadnak. A végeredmény meg kb olyan lehet, mint ami a képen látszik, ebből meg persze nem csak Anyák napi, de sok más jellegű baglyos ajándékot is ki lehet hozni.

3 megjegyzés:

  1. Jeee, kreatívkodós bejegyzés rulz! :D Szerintem nagyon aranyos lett a képeslap, a miénk, amin a másik madárka volt, sajnos nem sikerült ilyen jól, mert menet közben kifogytunk mindenből, amiből ki lehet, de szerintem ez pont olyan, amilyennek lennie kell, úgyhogy menő. :D

    VálaszTörlés
  2. Hát ha sok bejegyzés lesz még talán az én kedvem is meghozod. :D
    Nagyon aranyosa lett a két madárka. :3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon menő lett az kinézet, tök menőn passzol a háttér és a betűtípus :3
    És arik lettek a madárkák ^^

    VálaszTörlés