2011. július 30., szombat

Fluor vs DJ Balfasz "koncert" beszámoló

Ezt a bejegyzést most Bársony Dávid kedvéért írom, mert ma van a születésnapja és tegnap határozottan kérte, hogy legyen, szóval lesz és be is taggelem lent, hogy észrevegye. Bár ebben a bejegyzésben most sokkal több lesz a személyes rész, mint a másikban, szóval bocs, de arról többet lehet mesélni xD

No, szóval akkor 1kor kezdődött a koncert, mi meg abban voltunk, hogy éjfélig ingyenes a belépő. Szóval előtte elindultunk kocsmázni: Eszter és a húga, Dalma; Laura meg én. Aztán félúton felszedtük Dalma egyik barátnőjét is és megérkeztünk a sötét erdő mélyén rejlő kocsmában. Erről az útról asszem annyit érdemes tudni, hogy mire odaértünk, mindent elrontottam... De tényleg. Megálltunk a benzinkúton, megpróbáltam kikapcsolni a rádiót, de véletlenül a CDt szedtem ki. Ezzel még nem is lett volna gond, ha utána vissza tudtam volna rakni. Csakhogy a rádió besztrájkolt és nem vette vissza a CDt, szóval kénytelenek voltunk ténylegesen rádiót hallgatni. De addig szórakoztam a csatornaváltással, hogy véletlenül a rádiót is átállítottam. Asszem itt jegyezte meg valaki, hogy lassan ideje lenne beindítani a DJ karrierem. 10 percig szórakoztunk menet közben, majd Laura bekanyarodott egy buszmegállóba, hogy akkor én most szálljak ki és addig hátha meg tudja javítani a cuccot, ha nem vagyok a közelében XD 5 percet ültem a buszmegállóban, nem javult meg.
Oké, mentünk tovább, éppen azon poénkodtunk, hogy elszaladt a kocsi mellett egy róka, én meg nem mertem ránézni, nehogy elessen, amikor Eszter röhögve megjegyezte, hogy ha lehet, még véletlenül se nyúljak Fluorhoz, mert még őt is elrontom, hát mondom csúcs, még impotens lesz, mire Laura közölte, hogy ezért az egész ország utálna engem. Én meg éppen azt fejtegettem, hogy nem az egész, csak a fele, mert a másik fele... Na itt könyököltem rá véletlenül a központi zár gombjára, aminek az lett a következménye, hogy egyrészt természetesen bezáródtunk, viszont miután felhúztam a gombot, Eszter ajtaja továbbra is működésképtelen volt... Na, innentől kezdve összeszorított lábakkal, imádkozó kéztartással ültem és semmihez sem nyúltam, még az ablakomat is Laura engedte le és húzta fel.
A kocsmában 2x lefagyott a zenegép, amire első alkalommal az általános reakció az volt, hogy mindenki felém fordul és: "Ránéztél a gépre?!" Egyszer meg Eszter végigöntötte az asztalt fröccsel, amikor éppen nekem próbált tölteni, mindenki úgy gondolja, hogy azért mert én tartottam bénán a poharat. Hozzáteszem, én 2x próbáltam meg magamnak tölteni, egyszer sem sikerült.

Fél11kor felhívták a figyelmünket, hogy az éjfélig ingyen belépés az téves emlék, mert valójában 11ig lehet... Hoppácska, akkor induljunk. Persze, tök kiábrándító volt, hogy pont akkor kell mennünk, amikor sikerült végre elérnem, hogy lejátsszák youtuberól Kelemen Kabátban Nyári dallam című számát (minden coolfacenek: http://www.youtube.com/watch?v=K6RHTgW_7Ck ). Ez egyébként kimondottan nehéz mutatvány volt, mert az emberek egy része vagy nem ismerte, vagy nem akarta hallani... mondjuk olyan 90% összesen. (Igen, jól saccoltok, kb 10en voltunk xD)
Szóval beszállunk a kocsiba hárman, Dalmáék elmaradtak, és elindultunk. Mire Eszter megszólal: Tudja egyáltalán valaki, hol van a disco? Pár másodperc döbbent szünet, majd Laura közli, hogy ő igen, persze, no, kiderült, hogy nem, mégse... XD Szóval végül fel kellett hívni Dalmát, aki telefonos útbaigazítást adott, hogy merre. Egyszer így is sikerült eltévednünk, amikor valami ipari telep előtt kötöttünk ki, ahol össze-visszaforgolódva nagy nehezen visszataláltunk az útra, ahol persze először elhajtottunk a megfelelő bekötő út előtt... Csodás volt :D Hozzáteszem, az ipari telepnél az éjszakai biztonsági őr érdekesen nézett, hogy mi a fenét csinálunk, de kedvesen integettem neki :)

Na, de a buli... A DJ szar volt. Asszem tökéletesen jellemzi az egészet a következő két idézet:
Laura: "Komolyan, nem tudom eldönteni, hogy a két szarul összekevert ütem közül melyikre táncoljak..."
Eszter: "Ennek a pasinak komolyan Mickey egér hangja van és miért mindig a számok legjobb részeibe kell beledumálnia?"
Ja és akkor a DJ beszólása: "Ma este itt lesz velünk Fluor Tamás alias Fluor." wtf? Ez komolyan abban a hitben volt, hogy Fluort ezen a néven anyakönyvezték vagy mivan?

Aztán Fluor kezdett 1kor, halálpontosan, ezen tök meglepődtem, a szar DJ úgy számolt vissza, komolyan azt hittem, szilveszteri buliban vagyunk... Aztán fél2kor Fluor le is lépett, amin kicsit kiakadtunk, dehát na. Összesen 6 számot adott le: a Boom boom banget, a Partyarcot, a Mizut, a Lájkot (pingvines matricákat osztott, de nem volt lájkpecsét :S), a Csicskalángost (azért kell önirónia ahhoz, hogy a szám végén pont azt a részt üvöltesse a tömeggel, hogy: "Tomika, te hülyegyerek" XD) és az Offot. Ott tali sehol, pedig azt vártam a legjobban... Amit csinált, azt rohadtul jól csinálta, csak rohadtul kevés volt és valahogy nem csak ennyiért mentem oda...Az egészet liveban nyomta, 2x behalt a mikrofonja, mert lemerült a Tescos elem benne... És egyszer a DJ rossz számot kevert fel neki, amikor odaszólt, hogy ez is nagyon jó szám, de inkább az utána lévőt kérné, ha nem gond XD

Összességében megérte, mert a társaság nagyon jó volt és rohadt jól éreztük magunkat. Csak aztán amikor a Fluor koncert után a terem kiürült, az emeleten meg felbukkant egy rúdtáncos csaj, akkor kicsit úgy voltunk vele, hogy lassan tényleg nem ártana menni... Szóval elmondhatjuk, hogy amit erről az estéről igazán mesélni lehet, azt majdnem mind én alakítottam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése